2011. augusztus 21., vasárnap

Nesszeszer

Megjöttünk a nyaralásból-Kimlén és környékén töltöttünk el pár napot Norbival és Tomkával.
Szuper volt, mert jó időnk is volt és nagyon szép tájakon jártunk.
Amikor mozgásban voltunk, és volt látnivaló Tomka nagyon jól viselkedett, huncut, eleven, érdeklődő, barátkozós volt, de a nappali alvást azért nem vitte túlzásba..

A varrást így érthető okokból hanyagoltam, de ahogy hazajöttünk varrtam két táskát:)
Most viszont a neszi varrásra kattantam rá.Sajnos még nem megy túl jól, pedig nagyon egyszerűnek gondoltam eleinte.
PJulcsi adott tanácsokat kinek a blogján nézelődjek, végül nemcsaktáska blogján találtam részletes és jó leírást. Most már csak gyakorolnom kell, mert azért még van mit.
Például a húzózár két oldalánál valahogy nem tudom igazán szépen bevarrni az anyagot-legalábbis nekem nem tetszik-.

Ha valaki erre jár és vannak tapasztalatai neszivarrással kapcsolatban, vagy tud linkeket, leírásokat ajánlani, azt nagyon megköszönném!
Most olyan nesziket varrtam amiknek nincs a sarka bevarrva, kívül farmeranyagot, belül mintás, turis anyagot használtam, és kívülre még varrtam csipkét kis díszítésnek.

Mutatok képet, de sajnos megint nem sikerült túl jókat készítenem a sötét lakásunkban, ugyhogy ezt az egyet rakom csak fel:


1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek lettek! Letisztult, egyszerű, és pont emiatt elegáns is.

    VálaszTörlés