2011. augusztus 26., péntek

Egy másmilyen táska





Kicsit túlzásba vittem azt hiszem a tritóktáskák gyártását, mert majd' minden ismerősömnek azt varrtam, de mindig mikor ki szerettem volna próbálni egy másfajtát még kért valaki..
De eljött az idő, hogy varrjak másmilyet is, mégpedig mágneszárasat..(bár ha jobban megnézzük ez meg kicsit olyan mint egy szoknya:)
Látszik, hogy első próbálkozás, még agyalnom kell rajta, hogy mit csináljak, hogy ne húzza úgy le a táska felső részét lévő szélesebb pántszerüséget (az egyik képen jól látható..), illetve, hogy hogy lehetne a táska belsőt és a külsőt úgy összevarrni, hogy szép is legyen és ne legyen olyan komplikált, ahogy én most én csináltam.(Nem is annyira komplikált de nem lehet tökéletes munkát végezni úgy,h tartom a mindkét oldalt egymással szemben 1 cm-re visszahajtva és varrom közben..
A táska varrásáról a leírást innen vettem: Bolsa Chica
A mágneszár bevarrásához pedig itt találtam szuper segítséget: nemcsak táska





2 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy praktikus segítségnek találtad leírásaimat. Örömteli alkotást kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen:) Neked is hasonló jókat!

    VálaszTörlés