2011. augusztus 10., szerda

Címkék

Mivel nem tudok aludni egy ideje -sokminden jár az agyamban-, gondoltam írok már a blogba,
mert elég ritkásak a bejegyzések.
Pedig történt jó dolog, tegnap készen lettek a névjegykártyáim és címkéim!A megtervezésükben Norbi segített nekem nagyon sokat:)
Tudom még nem vagyok csak egy kis amatőr varrogató, de szeretném ezt minél jobban,
profibban csinálni, és ehhez nem ártana már az elején igényesnek lenni..
Mellékesen a varrott cuccok sokkal jobban néznek ki címkével, szóval ajánlom mindenkinek!
Sajnos nem szövöttet csináltattam, mert kissé drága, 1000 darabot csinálnak minimum és elég sok idő alatt..
A szövött picit igényesebb,de szerintem ez sem néz ki rosszul, mosható és remélhetőleg
nem fog a festék hamar lekopni róla.
A sok szöveg után beszéljenek a képek!:)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése