2011. július 31., vasárnap

Táskák


Egy ideje a textilből készült táskák szerelmese vagyok..
A Meskán vettem ezt a szép Mankatáskát Horváth Mónikától, amit nagyon szeretek, de már akkor megfogalmazódott bennem, hogy egyszer majd szeretnék én magam varrni, olyan anyagból,stb.amilyenből én szeretnék..
Mivel szabásminta készitésben még nem vagyok profi, ezért az első önálló táskámhoz Varázsollós Scottytól vettem egy trikótáska szabásmintát részletes leirással.

Itt is köszönöm neki a későbbiekben nyújtott segitséget, mert volt pár kérdésem a táskával kapcsolatban.
Az első táska elég csúnya lett, bár a hibák messziről nem látszanak..
A szabásminta vásárlásánál nem tudtam,hogy ferdepánt varrással ill.később készitéssel is meg kell ismerkednem, de most már nem bánom, ez is tapasztalat..
Első lecke: ha meg nem varrtal ferdepántot, ne szaténnal kezdj:), hanem vászonból készülttel, amiket a Röltexben lehet kapni pl.többféle szinben.
Íme a 3 trikótáska amikre már büszke vagyok (mind a hármat elajándékoztam, jó lenne már magamnak is varrni egy szépet..)
Persze vannak még hibák, a ferdepánt felvarrását is gyakorolnom kell, de szuper,hogy most már bármilyen szinben tudok késziteni,mert az egyik kedves fórumos lány -Viki-segitette, ezúton is köszönöm neki!:)
Ferdepánt készítéséhez és felvarrásához itt van segitség:


http://varroszakkorritaval.blogspot.com/2010/05/anyagtakarekos-ferdepant-keszitese.html


http://avarazsollo.blog.hu/2010/11/18/ferdepant_felvarras_filmen_bemutatva



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése