2011. július 31., vasárnap

Kisnaci



Varrtam egy kisnacit Tomkanak.
Eddig összesen egy nadrágot varrtam a varrótanfolyamon, picit nehéznek találtam,
de persze tudtam,hogy még gyakorolni kell..
Egy régi Burdából kiszabtuk anyuval, majd Viki is segített és ma megvarrtam.
Nem is volt olyan nehéz, bár Tomkának elég nagy..de kisgyerekre elég nehéz próbálni,
így a szabásmintára hagyatkoztam..de ezt is máshogy fogom csinálni legközelebb..
A tanfolyamon húzózáras nadrág készült,most viszont gumit húztam bele a nadrág derekába.
Legközelebb megkötővel próbálkozom.
Első kisnacinak nem rossz, de még készülni fog több is, a következő szerintem egy pizsamanaci lesz Tomkának,mert kaptam valakitől puha,fehér símintás pamut anyagot:)
Updated aug.3.-an, varrtam megkötőt is a nadrághoz, kis tulajdonosa boldogan nézegeti:)

1 megjegyzés: