2011. július 31., vasárnap

Apróságok

Van egy olyan hülye szokásom, hogy mindent amit készitek és nekem tetszik, szeretek megörökíteni..

Igy vagyok a jól sikerült ételekkel, de most már a varrományaimmal is.Sok fotó várakozik most a gépemen, hogy ebbe a blogba közzétegyem oket, és irjak róluk pár szót:)

Bár még rengeteget kell fejlodnöm, mindenkit figyelmeztetek, hogy ezek elso próbálkozások.

A másik dolog, hogy bár jártam anno fotós tanfolyamra, de -az még a régi szép filmes idokben volt..-jelenleg csak automatám van és egy sötét lakás, ahol nem tudok túl jó képeket késziteni, ebben is fejlodnöm kell, talán megfelelo világitással és beállitással jobb képeket sikerül majd készitenem..

Ez az első papirzsebkendő tartók egyike, sajnos a fotó elég rossz lett..A varróhaznak köszönhetem az ötletet.

http://www.varrohaz.hu/szabas-varras/varrotanfolyam-kepekben---papirzsebkendo-tarto-varras/

Azóta már több embernek csináltam, többféle anyagból.Amik igazán bejöttek, azok az Ikeában kapható vastagabb, mintás anyagok, táskának is, pzs tartónak is szuperek!














Ezek a virágok kivételesen kézzel készültek, varrógép segítsége nélkül.Csináltam többet is,de csak ezt a kettot fotóztam le, és mind elajándékoztam..


Egy német csaj videója alapján készitettem,itt a link:

http://kreativszabasvarras.network.hu/video/egyeb_dekoracio/virag_kituzo_keszitese

Nagyon könnyü elkésziteni oket,kitüzoként is lehet hordani,csattra is rá lehet rakni,lehet vele díszíteni táskát, nesszesze
rt,stb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése