2012. július 3., kedd

Táskafesztivál 5.táska - Alba

Egy táskát félbehagytam sajnos,mert a cipzárral kínlódom..de Albával még hétvégén elkészültem.
Mágneszáras belül,de mivel elég széles táska, legközelebb kettőt rakok bele, a táskafülek alá.
Ezt a táskát szerettem legjobban varrni, és ez az első,amit megtartok a Táskafesztiválos táskák
közül és nem ajándékozok el.:)
A neszeszer viszont elég siralmasan sikerült,valahogy az alakja is más,mint amilyennek kéne
lenni,és a cipzárbevarrásom sem jó..
De írtam Majoros Zsuzsának,aki a Táskafesztivál háziasszonya és ő nagyon kedvesen,
részletesen elmagyarázta, hogyan csináljam a cipzárbevarrást, úgyhogy már csak gyakorolnom kell:)

Update július 14.-én.A következő Alba táskát már 2 mágneszárral varrtam ,mert elég széles,jobb így.
Ivettnek készült különben -aki ezer éve a barátnőm-, remélem örült neki, tegnap vitte haza:)


2 megjegyzés:

  1. Látom te is félbevágtad a címkét és úgy varrtad be!
    Ez a fekete táska szenzációs, anyukám is teljesen beleszeretett, szóval, ha még van az anyagból, lehet lesz egy megrendelőd :D
    De holnap majd élőben is jól megnézek mindent, miket is varrtál. :)

    VálaszTörlés
  2. Na,csak most olvasom,mit irtal,Viki:) Oszinten szolva azert kerult igy bele a cimke,mert amikor a kulsejet osszevarrtam,elfelejtettem belevarrni:)
    Anyukad mar nem ker ilyen taskat?

    VálaszTörlés