2012. június 25., hétfő

Villő kulcstartók

Ezek a kulcstartók a Táskafesztivál 4.táskájához tartoznak elvileg -bár én más anyagból varrtam őket-,
de ezekkel hamarabb elkészültem,mint a táskával..
Az oka az,hogy a táskával még szenvedek..szerintem vastag a flíz amit belevarrtam és nem tudom,
hogy fogom a béléssel együtt kifordítani..
Nagyon vastag a varrásnál is,szóval legközelebb vagy anélkül varrom,vagy próbálok vékonyabb
flízt beszerezni..
A kulcstartók varrása nem túl nehéz,ha valaki már varrt neszeszert pl.de azért lehetnének pontosabbak
is a vonalaim,és a cipzárnál szebbek a sarkok..


2 megjegyzés:

  1. Szia Nyunyi!
    Ma idetévedtem, és miket nem látok? :)
    Táskákat,kulcstartókat.
    Gratulálok, szépek lettek, aranyosak, és a fotók is jók, büszke vagyok, hogy ilyen ügyes az én lányom, puszi:Mama

    VálaszTörlés
  2. Szia Mama!
    Koszonom,aranyos vagy,de sok a hibam,lehetnek precizebb is..
    Te sokkal szebben varrsz, remelem fogsz meg sok szepseget alkotni!:)
    Puszi!

    VálaszTörlés