2013. január 11., péntek

Textillaminalo..

Mostanaban nagyon rakattantam a Fabtextil oldalara..
Nemcsak tarcakhoz talaltam szuper hozzavalokat,szep tarcakereteket,de egy regebbi vagyam
teljesult most amikor kiprobaltam a textillaminalot..
Meg regebben egy Praktikaban olvastam rola amikor poharalatetek leirasat ecseteltek,
akkor nem probaltam ki.
Most sem az keszult belole:) hanem a nagyobbik kisfiamnak tanyer,stb.alatet.
Az anyagot Karacsonyra kaptam es tudtam,hogy neki fogok belole varrni valamit:)
Sajnos az egyik oldalon kicsit elcsuszott a minta,de ez ot nem zavarja:)
A csikos ferdepantbol raktam ra korben keretet,ebbol van meg jo sok,ezuton is
koszonom Vikinek,aki megmutatta a videot ami alapjan kb.fel ora alatt 5 meter
ferdepantot keszitettem!! Itt a link:
http://agibo.blogspot.hu/2011/09/blog-post.html
Maga a laminalas nem lett volna nehez,ha a videot nezem elsonek es nem Fabtextil leirasat..(1-es fokozaton irja,hogy vasaljuk es akkor meg nem irja,h rakjunk ra anyagot..).
MINDIG kell rarakni egy anyagot a foliara es csak ugy vasalni,eloszor 2-es fokozaton lassan,
majd ha meretre vagtuk,3-as fokozaton.
Emiatt lehetne nekem picit simabb is,de remelem legkozelebb jobban sikerul.


2 megjegyzés:

  1. Szia Gerda!
    Most találtam rá a blogodra, öröm csemegézni benne. Jómagam is varrogatok itthon néha és rácsodálkoztam a sok szép mintás anyagodra. Hol szerzed be őket?
    Ha megtalálod a ferdepánt készítős videót, azt örömmel veszem majd.
    Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  2. Szia Adele!
    Koszonom szepen a bokokat,anyagot ebbol a 2 boltbol veszek tobbnyire,de vettem mar Ikeaban is:
    http://fabtextil.hu/
    http://foltvarras.eu/
    A ferdepantos video linkjet felraktam a bejegyzesbe:)
    Neked is szep hetveget!

    VálaszTörlés